Пн-Пт: 9:00-17:00
40 Магазинов
12 Лет на рынке
0

Гарантія та сервісне обслуговування

Гарантія на меблі в інтернет-магазині itis.ua

Здійснюючи покупки в інтернет-магазині itis.ua Ви можете бути впевнені в якості продукціі.Еслі у Вас виникнуть ускладнення або запитання зателефонуйте нам або залиште зворотний дзвінок

На які товари надається гарантія?

На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін передбачений законодавством України і вище (залежно від сервісної політики виробника). Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника.

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів в товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або керівництвом по його експлуатації).
Умови повернення або обміну виробу

Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця в течії 14 днів з дня продажу за умови збереженні товарного виду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт купівлі.

Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар впродовж 14 днів після купівлі. Це право гарантує вам "Закон про захист прав споживача". Щоб використати цю можливість, будь ласка переконаєтеся що:

  • Товар, не був у вживанні і не має слідів використання : подряпин, сколовши, потертостей
  • Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
  • Збережені усі ярлики і заводська маркіровка
Що ви не можете повернути?

На жаль, ми вимушені відмовити в поверненні або обміні в наступних випадках:

  • Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак)
  • Вироби, які мають сліди користування
  • Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника
  • Вироби після 14 днів з дня продажу, не можуть бути прийняті для повернення або обміну
  • Вироби, які змінили свій колір або властивості із-за впливу хімічних речовин, або інших зовнішніх чинників
Де і як можна здійснити обмін або повернення?

При настанні гарантійного або рекламаційного випадку, обов'язково зв'яжіться з адміністрацією інтернет-магазину itis для узгодження подальшого порядку дій.

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • Товар з повною комплектацією
  • Гарантійний талон
  • Документ, що підтверджує оплату
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
  • природний знос або вичерпання ресурсу
  • випадкові ушкодження, заподіяні клієнтом або ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (дія рідини, запиленої і т. п.)
  • ушкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
Console log (show)
Show custom log